czwartek, 23 maja 2013

Część 3

Sophie podeszła do niego i zaczęła namiętnie całować. A on zamiast ją odepchnąć, zamiast jej jebnąć on się po prostu uśmiechnął złapał ją za rękę  i poszli. A ja ja stałam tam jak kołek. Nie wiedziałam o co chodzi. W końcu przyszedł po mnie Niall.
Weszłam do samochodu a tam Sophie siedziała zadowolona z siebie i słuchała Hazzy.

- Co ty do cholery odjebałaś ? Dziewczyno fotoreporterzy tam byli a ty sobie od tak podeszłaś i zaczęłaś całować? Zerwaliśmy 3 tygodnie temu nie kocham Cię zrozum.!
- Oj Hazz, kochanie ty taki głupiutki ja wiedziałam, że ty mnie nie odepchniesz przy paprazzi tylko będziesz musiał oddać się  pocałunkowi a ja no po prostu miałam ochotę na twoje usta.
- Wypierdalaj stąd ! Wyjdź z tego samochodu nie chce Cię więcej widzieć, rozumiesz?!
- No no pa misiu!

W końcu wyszła z samochodu. Ja czułam się jak ostatnia kretynka. Mój chłopak całuje się z inną na moich oczach wiecie jak to boli ?
Wybuchłam po prostu płaczem a Harry jedynie podszedł do mnie i wpił się w moje usta, pocałunek był namiętny ale jednak to nie to samo. Ciągle myślałam o tym co się zdarzyło przed chwilą na zewnątrz.

*tydzień później*

Sophie już się odczepiła od Harrego a nasz związek staje się z dnia na dzień wytrwalszy i oczywiście lepszy. Kocham Harrego całym sercem.

- Witaj kochanie !
- No hej co tam mi misiu przyniosłeś ?
- Chciałem się Ciebie zapytać no bo wiesz są wakacje właściwie się już kończą ale no nadal trwają chciałabyś może wyjechać ze mną ze swoimi przyjaciółkami i z reszta chłopaków z 1D do Włoch ?

             
                                                                                                                           Paulinaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz