środa, 22 maja 2013

No to reszta FAKTÓW

                             Harry:

1. Harry:”Caroline jest gorąca” Niall:”Od kiedy zmarszczki są gorące?”
2. 
Harry: Lubię dziewczyny z oczami.
3. .Przy  nagrywaniu solówki do WMYB przypadkiem opluł Madison ( dziewczyna do której śpiewa w swojej solówce ).
   
                       Liam:

1. je lody widelcem.
2. Liam 
 płakał  gdy pierwszy raz oglądał "Króla Lwa".
3. Justin Bieber całkowicie ukradł moją fryzurę - Liam.

                                Niall:

1. 
Niall: Jestem geniuszem matematycznym! Lou: Ile jest 675 książek + 345 książek? N: To BIBLIOTEKA! Zadawaj mi trudniejsze pytania Louis!
2. 
Niall: Jezus kocha wszystkich, ale to ja jestem jego ulubieńcem.
3. Raz Harry zapłacił Niall'owi 20 funtów żeby zrobił mu kanapkę. Niall wziął pieniądze, zrobił kanapkę a potem sam ją zjadł.

                         Zayn:

1. Gdy Zayn jest pijany, zabawnie tańczy.
2. 
Zayn : W porządku, jestem najlepszy. Harry : Ja drugi. Liam : Ja jestem trzeci. Louis : Jestem czwarty.         Niall : A ja to, co najlepsze.
3. Reporter: Kiedy ostatni raz pękaliście ze śmiechu? Harry: Niedawno byliśmy razem w kinkie, przebiegała obok nas dziewczyna z dużym wiaderkiem popcornu. Nagle potknęła się i cały popcorn rozsypał się jej na podłogę! Niall: Tak to było zabawne! Musimy przyznać, że lubimy śmiać się z czyjegoś nieszczęścia (śmiech). Zayn: Dla mnie najśmieszniejsze było to, że Louis wstał, podniósł garść popcornu i ....zjadł go! Louis: Szkoda by było, gdyby się zmarnował!

                        Louis:

1. Louis: Jedyny powód dla którego noszę paski jest to, że potajemnie chciałbym być zebrą.
2. Louis lubi tylko surową marchewkę
3.Louis lubi gdy dziewczyna nosi okulary, nieważne czy sztuczne czy naprawdę ma wadę wzroku.


                                                   ~Angeliika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz