środa, 19 czerwca 2013

Krótkie imaginy .

*Harry ..
 
1. -[T.I] , kochanie chodź do mnie !
-Harry , jestem w łazience.
-To wyłaz , szybciutko! Musimy coś wyjaśnić ...
-Jestem w wannie , sama .
-Już nie ważne , idę do ciebie .
-Haroldzie Styles , rusz dupę .
-[T.I] , lecę .
Wzięliście wspólna kąpiel i spędziliście upojna noc .

*Louis..
 
2. Pokłóciłaś  się z Louisem , szłaś właśnie parkiem. Słyszysz głos ukochanego
-[T.I] , [T.I] ! Wybacz mi ! Wiem , że marchewka nie powinna nas poróżnić !
-Lou , ty głupku ! Nie, pokłóciliśmy się o to !
-Uff... Czyli nie muszę rozstawać się z marchewkami - podchodzi do Ciebie i próbuje pocałować- Ejj.. [T.I] przepraszam ! -krzyczał-jesteś całym moim światem ! .
-Okej zamknij się marchewko holiku - powiedziałaś , po czyn zaczęliście oddawać się pocałunkowi .

*Liam...
 
3.Właśnie wybrałaś się z przyjaciółka na zakupy. Ona poszła na dział z ubraniami , a ty wyruszyłaś na buty . Idąc nie zauważyłaś przystojniaka , na którego wpadłaś.
-Przepraszam , nie zauważyłam cię.
-Nie ma sprawy - uśmiechnął się .
-Niezdara ze mnie. Może kawa na przeprosiny?-rzuciłaś uśmiech numer 2 + rzęsy . -Jasne , jestem Liam .
-[T.I].-zauważyłaś  , ze twoja przyjaciółka pochłonięta jest zakupami - Idziemy? -Pewnie - niepewnie złapał cie za rękę -Mogę?
-Jasne -zarumieniłaś się.
W kawiarni spędziliście sporo czasu , dowiadując się o sobie dużo ciekawych rzeczy . Jesteście razem , a [I.T.P] zaprzyjaźniła się z Liamem.

*Zayn...
 
4. Pracowałaś w studiu tatuaży. Pewnego razu przyszedł mulat, z prośba wytatuowania na reku napisu ZAP! . Byłaś najlepsza w swoim fachu, więc wzięłaś się do pracy. Zobaczył , ze na ręku masz napis : One Direction , One Life . Spodobał Ci się , z wzajemnością .
-Zayn jestem. Interesujący tatuaż .
-[T.I], dzięki. Ciekawy pomysł z tym ZAP ! .
-Dzięki.
Po 15 minutach ciszy .
-Okej, koniec.
-Wow,Wow i Wow. Zajefajne .
-Wiem, bo moja praca - zachichotałaś .
-A może odpoczniesz od pracy i wyskoczymy na kawę?
-Okej , o 17 kończę. W kawiarni na rogu ?
Okej, będę czekał.
Wypad na kawę się udał, Zayn zaproponował Ci randkę. Oczywiście zgodziłaś się i od tamtej pory jesteście parą .

*Niall..
 
5. W Londynie mieszkałaś od niedawna. Wybrałaś się do Nando's . Zamówiłaś całe menu , kiedy odbierałaś zamówienie przysiadł się do Ciebie blondyn z pełnymi , niebieskimi oczami.
-Taka piękna dziewczyna i tyle jedzenia. Gdzie Ty byłaś cale moje życie ?! Niall jestem -podał  Ci rękę.
-[T.I] . -poczułaś jak twoje policzki się rumienia-mieszkam tu od niedawna, a to co tutaj mam to jest nic. -Rozumiem , ja zamówiłem dokładnie to samo. Mogę się dosiąść ? -puścił Ci oczko.
-Pewnie .
Rozmawialiście dość długo , podjadając sobie frytki. Okazało się, że Niall mieszka obok Ciebie . Po miesiącu przyjaźni , zostaliście parą. 





                                                                                                                                                    Paulina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz