wtorek, 21 maja 2013

Imagin z Niallem cz.1

Pewnego dnia po ostrej kłótni z mamą wybiegłam z domu była około 22.00 , chodziłam ciemnymi ulicami Londynu usiadłam na ławce było mi zimno ale postanowiłam, że będę twarda i nie wrócę do domu.
Przysiadł się do mnie pewien chłopak miał piękne niebieskie oczy i blond włosy.
- Hej, czemu tutaj siedzisz jest zimno! masz moją bluzę, załóż ją- powiedział chłopak trochę zdezorientowany
- Dziękuje-tylko tyle dałam radę powiedzieć
- Jak się nazywasz? Bo ja Niall...
- (T.I)-odpowiedziałam szybko
- ładnie, chodź może pójdziemy do mnie? - zaproponował mi chłopak
- zgodziłam się bo, było strasznie zimno
Po drodze dużo rozmawialiśmy, poznaliśmy się lepiej. Był inny niż wszyscy chłopcy, których znałam, był taki opiekuńczy i radosny a jego uśmiech powodował, że nie czułam się smuta ale przecież to był Niall  tak ten  Niall  Horan z One Direction.
Serce przy nim biło mi tak szybko, nigdy nie przypuszczałam że, można zakochać się w kimś od pierwszego  spojrzenia. Oczywiście gwiazdor, który może mieć każdą na pewno nie wybrał by mnie.
Gdy weszliśmy do środka było tak przytulnie i  miło.
- Chcesz się czegoś napić?- zapytał mnie z troską
- Jasne, najchętniej ciepłej herbaty- odrzekłam z uśmiechem
Usiadłam na kanapie przed wielkim telewizorem i czekałam na NIialla.
-Hej, już jestem... twoja herbata proszę
- Dziękuje
- Może coś obejrzymy? może być horror ?
- Ha ha jasne uwielbiam horrory
- Dobra to włączamy- zaśmiał się chłopak
Oglądając horror Niall strasznie podskakiwał i widać było,że się bał, ale próbował tego nie okazywać.
- Koniec! krzykną chłopak radośnie, że w końcu się skończyło
- Więc muszę lecieć- powiedziałam chociaż było trochę po 1.00 w nocy
- Nie! zostań na noc będziesz spać w pokoju gościnnym na górze ok ?- mówił błagalnym głosem
- No dobra....
                                     


                      ~ Angeliikaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz